آدمهای ساده

آدمهای ساده را دوست دارم


همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند


همان ها که برای همه لبخند دارند


همان ها که همیشه هستند،


برای همه هستند


آدمهای ساده را


باید مثل یک تابلوی نقاشی


ساعتها تماشا کرد


عمرشان کوتاهاست


بسکه هر کسی از راه می رسد


یا ازشان سوء استفاده می کند یا


زمینشان میزند


یا درس ساده نبودن بهشان می دهد


آدم های ساده را دوست دارم


بوی ناب “آدم” میدهند




نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت23:17---8 مهر 1392


اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست
من از تو می‌‌نویسم و این کیمیا کم است

دریا و من چه قدر شبیهیم گرچه باز
من سخت بی‌قرارم و او بی‌قرار نیست

با او چه خوب می‌شود از حال خویش گفت
دریا که از اهالی این روزگارنیست!

امشب ولی هوای جنون موج می‌زند
دریا سرش به هیچ سری سازگار نیست

ای کاش از تو هیچ نمی‌گفتمش ببین
دریا هم اینچنین که منم بردبار نیست



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 / 7 / 1392 ا 14:45 نويسنده : mehdi ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.